Prinsenbal Weespermoppen

Carnavalsfeest als opwarmertje

Een leuke opwarmer voor het carnaval, zaterdag was het prinsenbal van Carnavalsvereniging “De Weesper Moppen”

Vele carnavalsverenigingen waren naar Weesp gekomen voor het feest, we hebben weer veel nieuwe muziek toegevoegd aan het repertoire. De sfeer zat er goed in en we hebben ook genoten van The Wetpaperboys en dj Eric, jullie waren weer top!

Meer updates

Tennisvereniging Naarden

De Vechtbloazers bij tennistoernooi van Tennisvereniging Naarden Afgelopen weekend stonden wij met De Vechtbloazers bij een gezellig tennistoernooi van Tennisvereniging

Lees meer

Kroegentocht Carnaval

Looporkest De Vechtbloazers tijdens de kroegentocht in Naarden Op zondag 14 februari 2010 was looporkest de Vechtbloazers aanwezig tijdens de

Lees meer