Prinsenbal Weespermoppen

Carnavalsfeest als opwarmertje

Een leuke opwarmer voor het carnaval, zaterdag was het prinsenbal van Carnavalsvereniging “De Weesper Moppen”

Vele carnavalsverenigingen waren naar Weesp gekomen voor het feest, we hebben weer veel nieuwe muziek toegevoegd aan het repertoire. De sfeer zat er goed in en we hebben ook genoten van The Wetpaperboys en dj Eric, jullie waren weer top!

Meer updates