’t Helletje in Weesp blaaskapel met WK Voetbal

Blaaskapel in ’t Helletje in Weesp tijdens voetbalavond

Afgelopen zaterdag was het gezellig druk in Café ’t Helletje in Weesp. Het Nederlands elftal speelde een belangrijke wedstrijd en wist zich definitief te plaatsen voor het EK voetbal. Wij waren er als De Vechtbloazers bij om de avond muzikaal extra sfeer te geven met bekende voetbalmuziek en feestnummers.

Veel voetbalhits

Nog voor de wedstrijd begon zat de stemming er al goed in. Het café stroomde langzaam vol met supporters in oranje shirts en overal werd over de wedstrijd gepraat. Wij speelden alvast een aantal bekende voetbalhits om de sfeer erin te brengen. Nummers zoals Wij houden van Oranje, Viva Hollandia, Het Slavenkoor, Links Rechts en natuurlijk Het dondert en het bliksemt zorgden direct voor gezelligheid in het café.

Tijdens de avond werd volop meegezongen met de muziek en tussen de nummers door werd natuurlijk ook aandachtig naar de wedstrijd gekeken. Het blijft leuk om te merken hoe goed voetbal en livemuziek samengaan. Zeker bij een belangrijke wedstrijd van het Nederlands elftal ontstaat er meteen een gezellige sfeer zodra de eerste bekende voetballiedjes klinken.

Voor ons was het extra leuk om weer eens in Café ’t Helletje in Weesp te spelen. Het café stond lekker vol en het publiek had zichtbaar zin in een gezellige voetbalavond. We spelen graag bij de horeca, bijvoorbeeld bij Bistro Het Sluisje tijdens de Elfstedentocht Weesp.

Na het laatste fluitsignaal en de definitieve plaatsing van Nederland voor het EK werd het feest alleen maar gezelliger. Er werd geproost, nagepraat over de wedstrijd en natuurlijk speelden wij nog een aantal feestnummers in het kleine café aan de haven om de avond goed af te sluiten.

Wil jij ook een blaaskapel bij een voetbalwedstrijd?

Neem contact op met De Vechtbloazers en wij kunnen ons setje met volop voetbalmuziek en Hollandse meezingers komen spelen. Stuur een mail naar optreden@vechtbloazers.nl

Meer updates